Reklamacje i zwroty

W przypadku gdy kawa w jakikolwiek sposób nie spełni Państwa oczekiwań istnieje możliwość jej zwrotu zgodnie z poniższymi warunkami:

1. Prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@kawosz.com.pl w celu ustalenia szczegółów. 

2. W trakcie zgłaszania reklamacji należy podać imię i nazwisko, numer zamówienia, informacyjnie powód zwrotu oraz numer konta   bankowego na który będzie miał być wykonany zwrot pieniędzy.

3. Zwracany produkt należy do nas przesłać wraz z dowodem zakupu na adres:

  • Palarnia Kawy W&A 
  • ul. Derkaczy 11
  • 43-100 Tychy

4. Zwrot pieniędzy następuje w okresie do 14 dni od otrzymania zwrotu.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.